熱門文章

2013年3月7日 星期四

獨闖冰島Day 4 -Golden Circle

今日好開心,雖然天陰陰,但起碼唔洗Cancel Tour今次我報左IGtour IS 既Golden Circle Tour, 7900ISK=$520 HKD,玩7-8個鍾到。

IGT 係一間family run既小型公司,佢尼一個價錢確保你係坐小巴的,small group正:) !

基本上全日的行程都走在最前,成功趕係其他大型公司之前,所以我好多相都唔太多Tourist係入面:)

行程第一個地方會先到火山口湖 Crater kerid.





Crater kerid





之後到左一個較小型的瀑布:Waterfall Faxi



Gullfoss


去完Waterfall Faxi 極之速睇一睇之後,我地就出發到今日既主菜Gullfoss (Golden Falls)。雖然會途經Geysir, 但Geysir 會放留番回程先睇。
個人黎講,可能因為我之前睇過加拿大既Niagara Falls,今次睇Gullfoss 無左種震撼感....
雖然係咁,但我都覺尼個瀑布幾靚,夏天天氣好既話應該會靚好多 :)



要多謝圖中尼個女士,我地今日先有得咁近欣賞尼個瀑布:)


上樓梯可到更高的位置觀賞瀑布,左邊是餐廳和紀念品店等,右邊可以一直沿左山邊走到很遠的。


今日仲係超大風 企都企唔穩,好彩風既方向唔係吹向瀑布,如果唔係就隨時都人都吹埋落去 (之後行既地方無圍欄的)




我覺得尼個裂縫幾特別:)






Geysir


包埋食lunch時間,大約停留左係Gullfoss 約一個半小時。因為我自己一個人,所以lunch 可以好flexible咁只買個三文治留番上車食,其餘時間用黎周圍行下XD

去完Gullfoss之後就去今日第二個重點,間歇泉Geysir。整個間歇泉區大幾有500個大大小小的間歇泉,但最出名就係圖下果個Great Geysir,佢最高可以噴到70米高@@



大家欣賞間歇泉有一點很重要既野要記住,留意你企既位置和當時風向,否則一頭滾水淋身 (會灼傷的),或者你可以留意下大部份人企的位置,就好似圖下咁,其實我企既位置就係水會噴向的地方 =口='''...另外大家都唔好嘗試測試下流出黎d水既水溫,因為都係好熱的...


好啦~ 3 , 2 ,1 噴呀噴!






Great Geysir 大約每10-15分鐘噴一次,睇左兩次之後,我就行上山睇下其他唔會噴既Geysir.



你可能會問點解佢噴得好似唔係好高,其實主要係因為風,d水一噴出黎就俾風吹走,如果無風會高好多好多:(





Icelandic Horse


睇完Geysir,之後就準備出發到Thingvellir National Park睇板塊~但到Thingvellir National Park既途中,我地係一個養冰島馬的地方停一停 :) 正!唔洗俾錢騎冰島馬都可以近距離同佢地接觸。根據導遊講,冰島的冰島馬身上流既血都係純正的,係由維京時期一直流下來,無混種過@@ 因為冰島一直禁止任何馬進口冰島,佢地只做出口的生意,冰島緊一旦出口左,就無得番去了~
另外,冰島馬雖然size好似Pony,但冰島人唔鐘意人地話d馬係Pony。

伸俐好Cute XP




超型仔@@


Thingvellir National Park

到達Thingvellir National Park lu~ 主要睇圖下的一大排露出地面的大石。果排大石係北美板塊的最東邊來的。



其間會經過大西洋中洋脊(Mid-Atlantic Ridge),及之間的裂隙



結了冰的河~中途我一個唔小心叉錯腳..整到隻腳濕左,凍鬼死我...







今日Reykjavik都係多雲,無任何極光既Tour~夜晚無咩野做就早d訓算...

2 則留言:

  1. Hi, 我遲D 6月GE 時間都係會一個人去ICELAND... 我想問下你呢個LOCAL TOUR 好玩嘛?? 自己一個JOIN YOUR 會唔會好悶? 同埋係唔係比較少 ASIAN JOIN GA? 你去到先BOOK 定係上網BOOK 定 ;) BTW 個價錢幾吸引.. 

    回覆刪除
  2. hi 你好, golden circle這個tour 絕對值得join, 6月應該會更靚。一個人join tour會不會悶視乎個人,如果你主動和其他團員傾下計,不會悶的, 主動點吧:) tour 都會有asian join的,但視乎當日情況 :) 我去到先打電話book的, 比較直接快捷 :)
    Enjoy your trip :) Iceland唔會令你失望的:)

    回覆刪除

Please leave comments here=]