熱門文章

2013年3月5日 星期二

獨闖冰島Day 2 - 哈格陵姆教堂&藍湖

原定今早7:30am會參加Trek.is 的tour 到Snafellsnes半島最西面的Snafellsjokull雪山進行Glacier Hike。但當我一早整理好行裝並坐在B&B 大廳等候時...我個Host同我講今日的行程因為雪山果邊天氣好惡劣,因為太大風會危險而取消行程...無奈..

咁我唯有將今日行程改做去藍湖( Blue Lagoon) 啦..心諗,離出發到Blue lagoon還有一點時間,不如再訓多陣,哈哈但最後都係決定唔好浪費時間, 到B&B 附近的冰島著名地標﹣哈格陵姆堂Hallgrimskirkja- Church of Hallgrimur 參觀





Hallgrimskirkja

如果大家想知Church個名點讀,可以到以下網址: 

這個名字一點都不易讀啊! 難怪冰島算是世上最難學的語言頭幾位.. 


這個外型十分特別的教堂建於1986年,有74.5米高,是冰島第六高的解築物。進入教堂內的費用是免費的啊~ 

教堂內正在進行維修,背面的大風琴都看不到。






我不知道是甚麼...



參觀完教堂內部,大家可到紀念品店那裡買票上教堂頂,觀看雷克雅維克的城市景觀, 上教堂頂的費用是600 ISK,約40元港幣。上面的景觀挺不錯,個人覺得值得付錢上去看一看:) 好幸運地當天Reykjavik的天氣挺好,只是大風而已,沒有下雪! 但其實大風的程度也很誇張 -口-''上到教堂頂時,佢有一個個的觀景窗口。當我想靠近窗口拍照時,風是會吹到我站不穩的.哈哈!!


我好鐘意d望到雪山既城市:)


Harbor Side~


睇完風景後,係時候食午餐再出發到Blue Lagoon。作為貧苦學生的小弟,只能回到B&B弄杯面吃....我打算食幾日杯面,先到餐廳食餐好既,因為冰島d野食實在有點貴,唔可以餐餐都係出面食/.\''



Blue lagoon

我之前提過唔like Reykjavik Excursion係有原因的。事緣係咁,我原本諗住報IGTour(細公司) 我Blue Lagoon tour, 但我個host好好人咁話我尼間貴,幫我book另一間平d的,仲幫我準備埋d 毛巾,因為Blue lagoon如果要借毛巾係要另外收錢的。 Reykjavik Excursion首先派架小巴車我到main station等.. 要等成半個鐘 :( 之後再轉大巴車我去Blue Lagoon。點知我勁黑仔...遇著架大巴有問題,要再等轉另一架車等多4個字 ><'' 最終兩個鐘先到Blue lagoon...而我網上認識的朋友們報了細公司,直接坐小巴到Blue lagoon..快我很多/.\..




入去Blue Lagoon的路,兩旁都堆了很多岩石~

過了這條路後,大家會見到有個玻璃門入室內。但大家唔好心急住,你會見到左邊有條小路可以行出去。

出面係一個冷的藍湖,都結了冰的,大家有時間可以走一走,探索一下:)這個湖比真正浸的那個更藍:)










進室內後,正前方是一個cafe,右手邊是紀念品店,離開的時候是必經的,所以可以先浸Blue lagoon,離開的時候才血拼 XD 



我一到就去左邊排隊進內了,職員會問你要不要租毛巾的,自備了便省了點錢@@另外,大家記住要自備泳衣啊!



付錢後,職員會給你一條鎖Locker的手帶俾你,用來鎖同開果個高科技Locker的 XP 你到時去到就會知點解高科技嫁啦XD






當時室外氣溫係接近零度,超凍......

個人浸左落去之後,我係要盡可能只突個頭出水面,因為真係太凍了。 過多一陣,我連個頭都要間中浸落水,因為大風加凍,吹到頭都痛..

 





浸完著番衫之後,你可以由正門向Cafe方向一直走,會到以下的餐廳。

再一直行會有見到有條樓梯上一樓,上去之後你會見到有對玻璃門出室外,再上多層就係觀景台了:) 如果見到餐廳職員,話去觀景台就得,我估多數佢地都唔會理你











去完Blue Lagoon之後,我叫司機係habor果邊放低我。因為我見天未黑,所以打算去睇一睇Harpa ( Reykjavik的concert hall),視察環境,之後再搵一晚出去影相 :)

Harpa
Harpa旁是泊船的地方~








沒有留言:

張貼留言

Please leave comments here=]